čtvrtek 28. ledna 2010

Boty (aneb zdravím Terunu:)

Včera jsem slíbila, že dneska přidám fotky dvou nových párů. Kecky miluju. Letos jsem si řekla, že si nebudu kupovat nové Conversky a koupím si nějaké nízké kecky, co budou jednoletní záležitostí :)
Včera jsem je taky málem zapomněla v jednom obchodě. Platila jsem u pokladny tričko a teď mi došlo, že mi už nevisí taška na ruce. Tak jsem vyletěla z obchodu a křičela na Andy, kde mám ty boty a ona jaké boty, a já přece ty co jsem si koupila! Stály jsme a vzpomínaly, kde jsme byly a kde jsem co odkládala, a já si ani nepamatovala, odkdy tu tašku nemám. Pak jsem se ohlídla přes rameno a ony visely v té kabince na věšáku. :D Víc by mě mrzelo, že bych přišla o svoje milované palčáky, co v té tašce byly spolu s botama. Boty byly za pakatel.




Gladiátorky, kristusky, sandále, topánky, jak je libo. Jsou z Háem. Přesněji z mimibazaru, ke kterému mě přivedla Teru (velký dík!) a dovezené z neměckého Háem. Nejspíš budou v létě i tady ..



Zdraví,
Linda

15 komentářů:

  1. A odkud jsou kecky kecičky?:) Jsou hrozně hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. ty první jsou krásný..mám ráda tyhle oldschoolový typy bot, nejlepší je, když jsou trochu onošený, okopaný:))
    no vlastně i ty druhý jsou krásný! moc se mi líbí jejich barva a vůbec celkově se povedly:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se více líbí ty spodní! Uáá úžasné, ale i ty první jsou moc hezké! =)

    OdpovědětVymazat
  4. K jakému mimibazaru (kde se nachází?)? Jakto že to prozradila jenom tobě? :) Agnes

    OdpovědětVymazat
  5. nejenom mě :D normálně u svých outfitů píše, když má něco z mimibazaru. je to mimibazar.cz tak koukni

    OdpovědětVymazat
  6. ty gladiátorky mám podobný, jestli dokonce ne stejný, taky z hm :)) a ještě, že sis na ty kecky v obchodě vzpomněla, vypadají skvěle, byla by jich škoda ;)

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné! moc se mi líběj ty kecky takový klasický :) a i ty sandálky jsou moc pěkný...taky si takový letos chci koupit... :)

    OdpovědětVymazat
  8. jee, oboje jsou nadherne! asi vic fandim gladiatorkam, ale oboje jsou krasne. ja si dnes koupila dalsi, ale uz se vazne musim krotit:(

    OdpovědětVymazat
  9. Ty gladiátorky sou trošku obdoba tech z CCC vid? Jak ti na ně každý kouká :D Ale tyhle vedou, jsou perfektní...no a kecky super...bez komentáře !!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. to moc nevim jake myslis ty modre. takove sandalky? ty jsou fialove a jsou z promodu. ted jsem si poridila takove ty panske...oxfordky.)

    OdpovědětVymazat
  11. já ty gladiatorky viděla teď v Háemku v Akrádách...byli za 150,- a já hloupá si je nekoupila:(

    OdpovědětVymazat
  12. Ty kecky jsou opravdu rozkošný. Mám podobný námořnický z Tchiba a kupodivu ještě stále funkční :)
    A gladiátorky samy o sobě. Co k nim? Parádní botky :)

    OdpovědětVymazat
  13. tyb tenisky jsou úúžasny :)

    OdpovědětVymazat
  14. first pair oh shoes look so retro, great for the long walks in the city, just awesome.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty gladiátorky jsou krásné, snad i pohodlné. :-)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.