středa 27. ledna 2010

Stressful day

Milé dámy, nebudu vás zatěžovat tím, kolik úsilí mě dnes stála cesta do školy ani tím, že mi během ní asi zmodraly zimou prsty u nohou. Ranní mrazíky u nás dosáhly -22°C. Ano i mně dnes byla zima.

Dnes jsem měla zkoušku ze sociologie. Ehm, upřímně .. myslím, že tak 200 lidí ze 300, co byli přítomni, tipovalo. Jinak to nešlo. I když jsem se na to trochu podívala, musím říct, že většinu otázek si ani nepamatuju, že bych kdy viděla. Tak jsem moc nepočítala, že bych při tipování měla štěstí. A dopadla jsem nejhůř, jak jsem mohla! :D To znamená, že nevím jak. Dosáhla jsem 55 bodů. Je potřeba 60 (otázka za 5 bodů). A milá paní přednášející na začátku zkoušky říkala něco ve smyslu, že kdo má 55 b. může zítra přijít na konzultaci, a že se mu podívá na docházku, a tak podobně. ANO - ona psala docházku na přednáškách! Neuvěřitelná to žena. Takže zítra se pěkně projedu a doufám, že nepojedu domů s prázdnou. A vás, prosím, abyste na mě myslely. Aspoň trochu. Tak kolem třetí odpoledne.

Sympatičtější částí dne bylo to, že jsem konečně navštívila po měsíci babičku, už se mi po ní stýskalo a nemám se tam, kdy dostat, kvůli spousty učení. A pak, že jsem se konečně viděla po delší době s kamarádkou. Taktéž stejný důvod, jako u babičky. Nebylo kdy se vidět. Musela jsem ji hned samozřejmě zneužít, aby mi vyfotila dnešní outfit, který byl kromě trika a riflí, složen z posledních nákupů. A to bychom nebyly my, abychom dnes opět do nějakých obchodů nezavítaly. Mám boty (kecky) a triko. Vyfotím to a přihodím, kdyžtak zítra. Dnes už nemám sílu. :D

Doma mě čekalo překvapení v podobě dlouho očekávaného lístku z pošty. Přišly mi gladiátorky :). Taktéž představím příště. Jsem nadšená. A mám strach ze zítřka! :D





Já vám ji stejně ukážu, i když mě asi zabije! To je Andy a mně se tady líbí :)

A teď následuje věčné samofocení v kabince.




Mějte se krásně!

Linda

8 komentářů:

  1. Nechám tě žít, vždyť by tě byla škoda :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ti držím moc palce, ať ti tu sociologii dá;) tyjo, docházka na přednáškách, ta je vážně nějaká ujetá:/
    závidím ti, že jsi byla za babičkou, ta moje bydlí až v Trutnově a já ji vidím sotva jednou za rok:(( a často se mi po ní stýská! naštěstí je poměrně moderní, má počítač, icq, skype, mikrofon, webku...no zkrátka celý vybavení, takže to řešíme aspoň touhle cestou:)
    těším se, až vyfotíš své nákupy a i ty gladiátorky! já jich mám několik, jsem zvědavá, jestli i tohle léto z nich bude pořád takovej trend...já je určitě nosit budu, i kdyby to trend nebyl, protože se mi hrozně líbí a jsou pohodlný :))
    na fotkách ti to moc sluší, divím se, že jsi nezmrzla:D ta nová kabelka je vážně super, stejně tak jako svetřík, moc ti to sluší, navíc v té kombinaci se šálkou - no krása!

    akorát jsem ti chtěla říct - asi si ze mě už děláš srandu :D:D:D ale já mám snad stejný kozačky jako ty...nebo hoodně podobný...takže napřed kabelka, teď boty....to bude vypadat, že se po sobě opičíme :D

    OdpovědětVymazat
  3. promin, jeste jsem ti zapomnela pochvalit kabatek a cerveny nehty. super:)

    OdpovědětVymazat
  4. určitě to vyjde! a na gladiátorky jsem vážně zvědavá :)) o to víc se budu těšit na léto :D no jak řikám, nevím, jestli jsou stejné, já mám ty svoje taky už hroozně dlouho, ani si nepamatuju, odkud jsou :D možná Baťa nebo tak? jen mi je připomněly..protože maj stejnou hnědou barvu a taky tu špičku...takovou, že trochu směřuje jakoby "dovnitř"......no nejspíš to budou ony:D to je sranda. tak aspon ti tvoje babička aspoň napeče buchty nebo tak..:) to ta moje moc nedělá...a vážně mi chybí, ale aspoň jsem s ní v kontatku přes ten net noo;)

    OdpovědětVymazat
  5. jj, tak to bejvá vždycky, ale určitě vydržej:)
    aha:D tak aspoň dobře vaří, to teda ta moje taky...ale stejně mi nejvíc chutná od maminky O:)
    fakt? a mně přišly tmavě hnědý na těch fotkách:)) tak to budou asi jiný...ale hooodně podobný ;) já ty svý totiž skoro nenosim, takže už ani nevim, jak přesně vypadaj, asi mi ty tvý jen připomněly :))

    OdpovědětVymazat
  6. jé tobě to sluší takhle na sněhu :) a to nemám moc ráda hnědou...ale tobě de :)
    jak jsi psala ke mě tak 1) děkuju :) 2) víš jak to je - hlavní je jak já se třeba v těch legínách cejtim...no a já tak že bych v nich fakt z domu nevyšla no...takže to nejde...
    a na ten balet se fakt moc těšim slyšela sem o tom už hrozně dávno a oni to teď zaali hrát doma takže jupí :)
    a ještě k Monetovi a ptáčkům - já chci taky do toho jeho domu hrozně hrozně moc! a mám už dalšího ptáčka do sbírky - dnes mi přišla sponečka :)
    (jů promiň za tak dlouhej komentář...)
    Měj se! :)

    OdpovědětVymazat
  7. nádherná ta brašna i kabátek!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja vubec nemam žadny namořnicky tričkooo :D

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.