úterý 2. března 2010

První březnový

Dnes jsem stejně jako minulé úterý neměla školu. Odpadla mi angličtina, jediný dnešní předmět. Od příštího týdne mi však tohle úterní povalování zkončí. Škoda. Stihla jsem si na to zvyknout:D.

Den jsem strávila koukáním na historické filmy, zhruba z období milované Jane Austen a především čtením. Přehoupla jsem se do závěru Hostitele. Asi jsem lehký fanoušek fantasy. Už to tak bude. Protože tahle kniha S. Meyer je spíše fantasy, než román jako sága Stmívání. A je úchvatná. Četli jste?

Brzy taky dočtu Coelhovu Čarodějku z Portobella. Asi budu první, kdo řekne, že zase tak hrozná mi nepřijde :D. Našla jsem v ní i pár hezkých pasáží, a některé si zapsala. Taky to děláte? Já často. Nejraději bych si je podtrhovala, ale přeci jen mám ke knihám nějakou úctu a nepřijde mi to "správné".


Šátek, kabát, černé tílko H&M, boty CCC, taška NY, náhrdelník Lindex, svetr C&A, hnědé tričko Terranova.

Na závěr ještě jedna společná víkendová:


Vaše,
Linda

14 komentářů:

  1. aka si zlata:)

    tu carodejnicu z portobella som citala,jedina od coelha...no neviem,mam take divne pocity z nej

    OdpovědětVymazat
  2. i ty parádnice :-P
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší, kočko! když se směješ, jsi prostě kouzelná:) a outfit se ti moc povedl, ach a zas ty hodinky:)) tichá závist!
    z knížek, které zmiňuješ, jsem nečetla nic, bohužel:/ ale (i když k nim mám taky úctu) si v nich většinou podtrhávám, tužkou samozřejmě:D nebo si některý stránky zakládám lístečky.......:) sama teď čtu knížku, u který se doslova směju nahlas:)

    OdpovědětVymazat
  4. Há, konečně někdo kdo četl Hostitele. Já tu knihu miluju. Moc se mi líbily Meyerové i Stmívání... , ale tahle mě nadchla. Přečetla jsem jí jedním dechem za jeden den :D. Často si také podrthuju v knížkách :) asi jsem barbar, ale jen v těch nových nehezkých třeba obalem atd., ke starým mám úctu :)a tak si to vypisuju do deníčku, popř. kdysi na blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za pochvalu, přidám si tě do sledovaných, si mi moc sympatická a po přečtení pár článků u tebe, jsem usoudila, že se ráda budu k tobě vracet!! Náhrdelník podobný může být klidně i tvůj, vyrábím na fler, odkaz mám na blogu a za pár dní, by se tam měl objevit.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje hodinky jsou úžasný :)) a moc ti to sluší, když se směješ ;)
    Jinak já si z knížek taky radši vypisuju, pořád mám pocit, že do knížek by se psát nemělo ;)
    Hostitele jsem nečetla a nejspíš ani číst nebudu, Meyerovou nemám ráda, nějak mi nesedí její styl psaní /nebo takhle, četla jsem jen Stmívání, tak mi nesedí její styl psaní ve Stmívání a předpokládám, že všude píše podobně/ Zato Coelha mám docela ráda ;) I když tu čarodějku jsem taky nečetla... ale já vážně čtu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi ten leopardí šátek, miluju zvířecí potisky, takže můj favorit :))

    OdpovědětVymazat
  8. Budu moc ráda !! :D www.fler.cz/babedev

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoduché a slušivé :) A nejhezčí na tobě je stejně tvůj úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkně se usmíívaš:)

    a musím říct že sem od coeleho četla dvě knizky..alcyhmistu a veronika se rozhodla zemřít...a ani jedna se mi nijak extra nelibila... hlavne alchymista mi prisel hroznej:X

    OdpovědětVymazat
  11. Super outfit, obzvlášť šátek, zbožňuju leopardí vzor!

    OdpovědětVymazat
  12. První fotka je z Bělského Lesa. :) :D

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.