úterý 17. května 2011

Casio

Svět nezná větších trotlů než jsem já. Kupuju knoflíky, které neprojdou dírkou na svetru a nevím, že tyhle Casio gold, po kterých mé srdce prahne se dají sehnat i u nás.

To víte, nejsem znalá ebay, neobjednávám ze zahraničí, a když jsem viděla, že je všichni mají povětšinou ze zahraničí, nenapadlo mě se po nich v ČR ani koukat.




A místo toho dneska moje srdce zaplesalo tady.

Mimochodem v případě Casio, bych šla i do těch trhlejších růžových. Více např. na: http://www.ikonikstore.cz/kat/31/hodinky/.

Máte? Toužíte stejně jako já? Líbí/nelíbí? Nosíte hodinky?

Docela si zahrávám, vzhledem k tomu, že jsem barbar a nosím zpravidla jen nejdoucí hodinky po dědečkovi :)


-- HEZKÝ VEČER --

28 komentářů:

  1. slintám nad nima na ebay už nejmíň
    dva měsíce...

    OdpovědětVymazat
  2. jó do těch růžovejch bych šla když už né do zlatejch (kdybych měla majland tak oboje:/:P)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodinky nenosím, ale některé kousky jsou opravdu krásné. Takže možná někdy udělám vyjímku :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsou super!! Taky bych takové chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, Bobe, to nové záhlaví je skvělé. Kdo ho dělal?

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct že nelíbí..:-) Jinak momentálně nosím soví hodinky na krku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Casio hodinky jsou stylové, jednou si je taky koupim :)

    OdpovědětVymazat
  8. no aspoň, že si dala nakoniec peknú pesničku :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty zlaté mi příjdou nejvíc správně retro :D ale já osobně bych dala přednost nějakým jemňoučkým stormkám... jedny zlaté mám a jsou to mé nejepší kámošky :D

    OdpovědětVymazat
  10. No neříkám, že by se mi takové také nelíbily ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby nebyly digitální... nemám digitálky nějak v oblibě :D Já jsem naprosto spokojená s hodinkama D&G a už bych jiný nechtěla :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja som ich videla na ebayi zaaa 30dolacov..

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se líbí, pořídila bych si je. Ale! Úplně moc nestojím o bolestivou depilaci zápěstí, což u tohoto typu pásku je stoprocentně zaručeno :-/

    OdpovědětVymazat
  14. yes,girl..
    ty si pořiď!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. slintám nad nimi už od doby, co jsem je viděla u coookies. Kéž bych snesla na ruce hodinky :((

    OdpovědětVymazat
  16. nenosim, ale vždycky jsem po tom toužila:D

    OdpovědětVymazat
  17. já mám doma takové po tátovi :D

    OdpovědětVymazat
  18. kupim ti ich na nase vyrocie. to bude o tristvrte na jesen :) :*

    OdpovědětVymazat
  19. jj, ségra má jedny z Londýna, ale příde mi, že už je vidím skoro na všech.

    OdpovědětVymazat
  20. ty jo, ani nejsou drahe, ale muj styl to neni

    OdpovědětVymazat
  21. Tak přesně Casia miluju, nejradši mám edici od Bape, ale tyhle jsou taky skvělý. Objednal jsem si přesně tyhle, gumové a v růžové, jako největší fashinisto, že budu frajer. Ta růžová byla ale fakt už moc :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jinak perfektní blog, máš dalšího followera :)

    OdpovědětVymazat
  23. Přesně tyhle hodinky jsem si včera objednala právě přes ebay :)...

    OdpovědětVymazat
  24. Na tenhle prispevek jsem narazil nahodou a hodne mi pomohl pri vyberu! Diky! :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.