neděle 22. května 2011

Losos a trhlé kalhoty

Zkouškové, vítej. Jestli kvůli tobě zhubnu, tak si mě nepřej. Jestli kvůli tobě přiberu, tak si mě nepřej taky.

Vlastně jsem nečekala, že si tyhle kalhoty někdy vezmu ven ... čekala jsem, že lidi budou zírat. Koukali, ale jen trošku. Každopádně v pohodlnějších kalhotech se můj zadek už dlouho nenosil ... jsou vzdušné, trhlé a když se z něčeho strahy po... máte docela reálnou šanci, že si toho nikdo nevšimne. Myslím, že to nebudou mé první, ani poslední kalhoty, tohohle typu :)

vše H&M
Myslím, že jsem se zrovna chystala na zašlápnutí mravence

Písnička ukradená Cookies .. Když ta holka má prostě vkus. A ještě podle mého gusta.

73 komentářů:

  1. ty se teda umis tvarit :))) mam podobne, s tim pohodlim souhlas!! a ty boticky chci detail, super barva :) btw ten drdol <3

    OdpovědětVymazat
  2. kalhoty jsou bomba a ještě v kombinaci s těmi oranžovými botkami, super!:)

    OdpovědětVymazat
  3. jeee ty si takova sympatanda na tech fotkach! och jé..ty boty sou bezva a gatata kjeste vic..maji trochu kraví vzor,) bonus navíc

    OdpovědětVymazat
  4. lindička podľa môjho gusta!
    super!

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší! Líběj se mi jak kalhoty tak hlavně ty zářivé baleríny!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty balerínky jsou vážně skvělé...

    OdpovědětVymazat
  7. ty boty! ty boty!!! ty mi musíš dát!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty jsou boží, boty nádherné, fotky perfektní ... hrozně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak toto je skvele ! - ti nohavice najviac :)

    OdpovědětVymazat
  10. coo, vždyť jsou parádní ty kalhoty.))
    klarule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. suprčupr botky!...někdo z učení přibírá, někdo hubne...já z toho blbnu a magořím a na váhu raděj nestoupám:D

    OdpovědětVymazat
  12. boty su perfektne a nohavice este viac ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. miluju miluju lykke li a zjistila jsem, že coookies taky. ještě že mě závislost zrovna na týhle písníčce před měsícem přešla, jinak bych byla naštvaná :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou úplně super, navíc s těma balerýnama!

    OdpovědětVymazat
  16. Kalhoty mám stejné, akorát s jiným vzorem:) taky je mám moc ráda!
    S těma oranžovýma balerínkama to vypadá obzvlášt´ hot!

    OdpovědětVymazat
  17. Bobe,ty jsi hubeňourek... Máš boží vlasy.. A ještě mi tak lichotíš...
    Moje city k tobě se každým dnem prohlubují))

    OdpovědětVymazat
  18. Tohle miluju nejvíc! Chci ty kalhoty a boty, prostě božííí! Jsi krásná :-* A krásný fotky, já chci taky fotografa :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Lindičko, jestli zhubneš tak ani nepůjdeš vidět.
    Jestli zhubneš tak dostane zkouškový do frňáku!

    OdpovědětVymazat
  20. nohavice su super, paci s ami jednoduchost farebna a dohodené botičkámi!..

    OdpovědětVymazat
  21. Mne sa teda najviac pacia tie balerinky

    OdpovědětVymazat
  22. skvelé sú tie kalhoty, taky som už na podobné myslela :)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Simsalabim: Detail jsem se pokoušela vyfotit, ale je to absolutně nemožné zachytit tu barvu :) ve skutečnosti vypadají trochu jinak. Jsou více do růžova než oranžova

    Vell: Co konkrétně by tě pak naštvalo? :D

    Suzinqa: Mně taky! :)

    A vůbec, všem vám děkuju !

    OdpovědětVymazat
  24. Přesně tyhle botky jsem si také asi před měsícem v New Yorkeru koupila :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tess: Mám je z Háemka, a koukám, že NY mělo zase co po roce kopírovat :D

    OdpovědětVymazat
  26. Nedávnou jsem viděla tyhle gaťata s krásně vzorovanou látkou, ale nakonec jsem je nekoupila, doted toho lituju:-)

    OdpovědětVymazat
  27. to je skvělej outfit, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  28. přidávám se - balerínky jsou nádherné
    a Lykke Li je úžasná též..!

    OdpovědětVymazat
  29. ty botky jsou roztomilé :) a kalhoty vypadají superpohodlně!
    Fashion&Chocolate

    OdpovědětVymazat
  30. velmi ti tie gate seknúú, určite nos častejšie! :)

    OdpovědětVymazat
  31. jsi neuvěřitelná!
    kdybych si oblíkla takový kalhoty, tak v nich jsem jak boubelka! :)
    ale ty jsi i v nich neskutečně hubená!!!!
    jak ty to děláš...

    OdpovědětVymazat
  32. MOc ti to sluší! Celé se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  33. kalhoty jsou správně praštěný :-)

    OdpovědětVymazat
  34. boty jsou úžasný a černobílá ti rozhodně sluší!

    OdpovědětVymazat
  35. ak schudneš, tak ťa už nebude vidno! a gate vyzerajú fajne

    OdpovědětVymazat
  36. Ach! Jsme asi propojené či co neb vlastním pár naprosto totožné obuvi!:D

    OdpovědětVymazat
  37. Ty boty jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  38. Taky jsem si je koupila, jen s jiným vzorem a také jsem z nich nadšená! Ale ty balerínky mi k tomu chybí, máš to skvěle zkombinované a ještě ti to děsně sekne!

    OdpovědětVymazat
  39. Lindi řekla bych jen WOW! ale páč jsem holka ukecaná tak dodám ještě - skvělý kalhoty mám taky tenhle tvar a je to nejvíc pohoda! a skvělý botky! a taky se rozkošně tváříš a jsi prostě pěkná pěkná pěkná kor na tý poslední usměvavý fotce... a ještě taky vtipnej text a dobrá píseň!
    (ne nic po tobě nechci akorát jsi mě dneska fakt nadchla :D )

    OdpovědětVymazat
  40. tu si úplne celá mega najviac super !!! :O

    OdpovědětVymazat
  41. tie gate sú skvelé! boty už ani nehovorím :)

    OdpovědětVymazat
  42. Jo, tyhle kalhoty jsem si v HM zkoušela. Přišly mi vysoce pohodlný, ale jakmile ke stojanu s nima přišly dvě slečny a začaly vést debatu o "pyžámkovosti", moje sebevědomí se zdekovalo kamsi do dáli..

    OdpovědětVymazat
  43. moc ti to slusi, neni co dodat.. :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Chůďo mravenec, ale kalhoty jsou bezva:)

    OdpovědětVymazat
  45. Ty boty jsou skvostné a vůbec celé to působí božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  46. Už jsem tu dlouho nebyla. Máš to tady nový = pěkný moc (ten novej design)!!! :) a tyhle kalhoty, koukala jsem na ně v HM, ale zřejmě nejsou souzeny krátkonožcům... :-) ty baleríny jsou k tomu grandiózní! :)

    OdpovědětVymazat
  47. tie balerínky sú top celého outfitu...to tak Príjemne oživili

    OdpovědětVymazat
  48. Teda to vypadá fakt super:)

    authenticwear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  49. Takové kalhoty jsou moje číslo jedna! Nejpohodlnější, nejlepší, nikde netlačí a zakryjí všechno, jak říkáš... Úžasné.. asi ti je seberu! :D

    OdpovědětVymazat
  50. Můj oblíbený střih kalhot! Ovšem tyto mají navíc skvělý vzor :) Prosím tě, máš je dlouho? Jestli bych ještě měla šanci je sehnat... Díky :) Moc ti to sluší!

    Nela

    OdpovědětVymazat
  51. ty výrazně barevné botky jsou super, krásně to oživily! :)

    OdpovědětVymazat
  52. Ty balerínky jsou nejlepší!:) a tenhle typ kalhot mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  53. Křiklavé balerínky jsou suprovní!

    OdpovědětVymazat
  54. Uzasny outfit:) Moc se mi libi, jak barva botek zbytek krasne rozzarila.

    OdpovědětVymazat
  55. jeej, no tu ti to velmi slusi! aj fotky pekne, chvalim ;)

    OdpovědětVymazat
  56. ty kalhoty chci:D sluší!
    Lucije

    OdpovědětVymazat
  57. Boticky jsou krásný, mám ej totiž taky a ve skutečnosti je to ještě krásnější barva, že?:-)

    OdpovědětVymazat
  58. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  59. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat
  60. Tak to je tedy suprový outfit, hodně se mi na něm líbí ta lehkost a to je něco, čeho bych chtěla rozhodně dosáhnout ve svém stylu také. Jediná škoda je to, že člověk, aby dobře vypadal musí takové oblečení kupovat a to bývá dost drahé... Naštěstí jsou tu varianty jako je třeba onlinesekac , ale to se také nedá pořád.

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.