čtvrtek 30. června 2011

Brno I.

Dle fotek to vypadá, že jediné co jsme se Zuzkou v Brně viděly, byl Petrov. Stihly jsme i pár dalších věcí, ale Petrov se jevil jako nejlepší volba v horkém dni. Střídavě o nás pečovala Danča s Agátou. Danča nás vzala na oběd a Agáta nás krmila dobrotami po něm. 

Zuzčin prsten, který jsem si zamilovala, bohužel ho zapomněla v Brně. Štastlivec ten, co ho najde!
 Uvažovala jsem i nad šlohnutím prstenu Agáty, když ten od Zuzky nevyšel.

-- HEZKÝ DEN --

19 komentářů:

  1. z toho obřího oběda mi bylo šoufl ještě večer. příště si dám minestrone nebo "lehčí" špenátovej štrůdl .)
    a příště si taky povinně zapneš zvuk u foťáku,jasný slečno? )

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik mých oblíbených dam na jednom místě? A ještě na mém oblíbeném Petrově? No co víc jsem si mohla přát:-) Doufám, že jste si to užily, ženy!*) že je na Petrově krásně? A taky v parku na špilasu...

    http://lepele-mele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. krasotinky!!!
    jak se ti líbila Melancholia, Linďoure???

    OdpovědětVymazat
  4. budu=D už vím jaké a kde.. jen musím počkat, až mi přijde výplata.. just simple..

    já se bavila s kámoškou a ona říkala, že je to vykradený Antikrist - toho jsem bohužel neviděla, tak nemám srovnání.. a pak si říkám, že i kdyby byl, tak přeci Trier může vykrádat sám sebe, ne?!=D navíc depresi milionem způsobů asi neztvární..
    já jsem postupem času nadšenější víc a víc - ještě na to půjdu snad znovu=) musím totiž taky zjistit, co je za symboliku těch 18 golfových jamek, když na konci sedí u 19..
    hmm, evidentně mě to vzalo, no jo - umění=D

    OdpovědětVymazat
  5. Slečna má úžasné zrzavé vlásky!

    líbám xxx

    OdpovědětVymazat
  6. no vy jste kouzelný!!!!
    taky se chystám na Petrov...a strašně mooc se tam těším!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. jůůůů! na Petrov jsme teď měli jít na rande... ale nakonec jsme skončili na pííívě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kočky jste a krásně sladěné do bílé :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásné! Ráda už bych taky někam vyjela :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezke fotky!!slusi ti to;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. princezny, tu bilou jste si domluvily? :) vypadate kouzelne, a ty prsteny! jeste ze nemate vyfocene jidlo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taktéž se slečnou B plánujem výlet do velkoměsta.
    Snad nám to vyjde taky tak pěkně jako vám. Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Petrov!:) vidím, že jste se měly báječně..asi se dneska pujdu podívat po tom prstýnku ;D

    OdpovědětVymazat
  14. nabudúce tam budem aj ja sedieť! aspoň že vám to počasie vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  15. ste kočkyyy. a nevěřím, že to právě přiznám, ale na petrově jsem v brně v životě nebyla :(

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.