čtvrtek 4. srpna 2011

Srpnová filmová doporučení

To, že poslední dobou raději čtu, než koukám na filmy (pokud nedělám něco úplně jiného) zapříčinilo, že tenhle měsíc přicházím pouze s dvěmi filmovými "doporučeními".

První snímek  Prostě spolu, byl po dlouhé době romantickým dramatem, co mě opravdu bavil. Přiznám se, že jsem na něj koukla hlavně kvůli Audrey Tautou, i když mě trochu odrazovalo trochu nižší hodnocení na csfd. Krom Audrey, se dobře dívalo i na dva hlavní mužské herce. 


Druhý film Hanna, je fajn volbou na večer, kdy nemáte chuť na žádnou slaďárnu, ale zároveň na nic náročného. Akčnější ražení filmu mi vůbec nevadí (zbožňuju Bournův mýtus např.!). U filmu mě zaujala taky hudba, která tam seděla asi jako ehm prdel na hrnec.


Co jste za poslední dobu viděli vy?  

-- HEZKÝ ČTVRTEK --

22 komentářů:

  1. podívám se po tom prvním, jsem spíše na horory, komedie nebo romantické:-) díky za tip!já své tipy dávám také na blog!tak jestli chceš mrkni, už o nich mám dva články a rozhodně budu pokračovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý film chci hodně vidět :) !
    Zvu tě na můj blog na Giveaway !

    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. pusino - pondělí, úterý, středa kdykoliv! ve čtvrtek jedu na týden pryč.. vyhovuje? vidím to na ledového višňového/švestkového Bernárdka v Minikině, až se mi sliny sbíhají!!!=D

    OdpovědětVymazat
  4. 1. kouknu, ale Hanna bude pro mě moc drsnácký..Já bych se potento..:D :D

    OdpovědětVymazat
  5. ha Hannu hrozně chci vidět! hudbu komplet dělali božský The Chemical Brothers - juchů už za tejden je uvidim naživo hrozně se těšim :)

    OdpovědětVymazat
  6. jo, tak na to se musím podívat! už kvůli Audrey!

    OdpovědětVymazat
  7. Na Hannu se chystám, u Prostě spolu váhám. Ale Audrey Tatou teď natočila nový film Beautiful Lies, teď poběží v Británii, snad se bude brzo dát sehnat. A jinak jsem teď vlastně kromě Harryho nic neviděla, protože stejně jako ty raději čtu. Ale dostala jsem od své kolegyně (co dělala animace pro Švankmajera) spoustu tipů na zajímavé filmy, včera jsem získala Písně z druhého patra, tak pak udělám shrnutí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hannu som videla a ten koniec mohli nejak lepšie vymyslieť ale bolo to fajn :D

    OdpovědětVymazat
  9. Super typy, díky, určo juknu.

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna v úterý jsem se na Hannu taky podívala. Čekala jsem od toho víc, Saoirse je podle mě skvělej mladej talent a ten film se dal udělat mnohem líp...

    A Prostě spolu je "prostě" krásné, samozřejmě, že knížka je ucelenější a je v ní mnohem víc... Ale výběr herců je úžasný, Audery je nejlepší, ale i Guillame Canet mi učaroval :) a v Last Night byl ještě lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  11. prosímte kde se na to koukáš? stahuješ? a přes co? :D díky moc

    OdpovědětVymazat
  12. Myslim, ze me spis zaujal ten prvni film :)

    OdpovědětVymazat
  13. prostě spolu je největší bomba tohohle roku pro mě, protože jsem četla i knížku a ten herec je k sežrání :D <333

    OdpovědětVymazat
  14. určitě se podívám.. ráda koukam na filmy, ještě raději čtu. Tak hoď na blog ještě co čteš:) pa

    OdpovědětVymazat
  15. na Hannah sa tesim, az mam vysoke ocakavania a to nemusi dopadnut dobre!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Hudbu k Hanna dělali Chemici!! A je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  17. Hanna vede ! Tu melodii co si tam ten jeden z nich pořád pobrukoval , mám v hlavě ale do teď ! ;D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ten film s Audrey , skvelý tip, mam ju veľmi rada,,,naspoledy som videla Other woman s Natalie Portman , môžem len odporúčať :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.