čtvrtek 15. září 2011

Harémové kalhoty vol. 2

"A v tom se jako cítíš pohodlně, když máš pod zadkem takovou díru?" 

Oslava začátku semestru se vydařila, i když stále nechápu, proč jsme tomu říkali "oslava" a nebylo to spíše něco jako smuteční shromáždění. 

Jako klasicky, něco navíc na  facebooku.

kalhoty, brož, brýle, tílko H&M, taška Next, džínová vesta mimibazar

-- HEZKÝ ČTVRTEK --

36 komentářů:

  1. Ty kalhoty jsou super! Mě se to moc líbí ale mám v tom obří boky:D

    OdpovědětVymazat
  2. no také dáke by som práve potrebovala .)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerajú skvelo ...ja by som ale na to asi odvahu nemala ...pre mňa len klasika jeansy :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta bundička a brýle a účes, všechno se k sobě skvěle hodí!

    OdpovědětVymazat
  5. ľúbim túto kombináciu.. normálne sa mi takýto štýl nepáči, ale na tebe to vyzerá fakt skvele!

    OdpovědětVymazat
  6. zopnuté vlasy ti svedčia.
    A mne sa najviac páči vesta a haremove nohavice milujem, lebo sú pohodlné. Síce už sa mi podarilo roztrhnúť dvoje v rozkroku.

    OdpovědětVymazat
  7. za kolik byla ta brož, to by mě teda zajímalo.. líbí se mi vesta:)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší a harémová kalhoty jsou náhodou supr! :))

    OdpovědětVymazat
  9. juj, super vestička ♥

    OdpovědětVymazat
  10. oujes, fesando :) a ty boty prosimte odkud? uchvatnost opet :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tady vypadáš nejlíp ze všech tvých fotek!.) Ta poslední je perfektní. A super kombinace oblečení, hlavně ta vesta je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  12. teda, tak tohle ti teda setsakramentsky sluší!! wow, na té poslední fotce jsi naprostá megakočka:)) <333 wooow

    OdpovědětVymazat
  13. Jééééé do té džínové vestičky jsem se doslova zamilovala! Takovouhle schnáním už pekelně dlouho, ale nikdy se mi nepovedlo objevit aspoň z poloviny tak krásnou jako je takze...

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný! Já tyhlety pohoďácký oblečky fakt můžu! J8 je vyloženě musim :D

    OdpovědětVymazat
  15. super super super! kalhoty vestička boty výraz drsný frajerky na první fotce no prostě všechno super! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle jsou nejpohodlnější kalhoty na světě :-D Miluju je!!!!!!! YES!!!!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Beáta: ne-chám-se-sež-rat!

    Ivii: Já vím! Však ten den, co jsi mi psala, že je potřebuješ jsem je právě měla na sobě a tohle nafotila :D

    Alica: A když jsem je v březnu dostala - říkala jsem si to stejné - na tohle mít odvahu nebudu.

    Pavlina: Děkuju! :)

    Julianna: A to jak prosímtě? :D

    Ochwey: Je to vlastně spona do vlasů, ale nosím ji jako brož. A většinou stojí tyhle v Háemku 99,- po dvou kusech.

    Martina: Díky, kočko :)

    Vee: Kdo hledá najde! Taky mi to trvalo trochu déle :D

    Alice: Neplánovaný výraz drsné frajerky! :D

    Iva: Pusa! :-*

    Děkuju všem!

    OdpovědětVymazat
  18. podla mna tieto kalhoty su najlepsie!

    OdpovědětVymazat
  19. ta vesta sa k tomu outfitu moc moc hodi!:)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Opět dokonale sladěná! :) Olala perfektní styl!

    OdpovědětVymazat
  21. Blbosti, harémovky jsou ty nejpohodlnější kalhoty na širém světě. Ještě si chci pořídit taky nějaké takové se šíleným vzorem! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou krásný a moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  23. skvělé :) ta vestička je krásná! :)
    A celkově je outfit moc vydařený a zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hrozně ti to na těchto fotkách sluší, tak nějak ještě více ;). Mají skvělé světlo a ty jsi hezky nalíčená, učesaná... Prostě ti to sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  25. velmi ti to pristane:)paci sa mi ako mas vycesane vlasky:)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.