sobota 1. října 2011

Flea market

Jít na blešák to není jen tak. V Ostravě tedy určitě ne. To se musíte vyzbrojit odhodlaností, nebát se špíny, přežít trochu zatuchlého smradu, ale hlavně s sebou musíte mít ten správný doprovod!  Ten jsem já našla v Lence a jejím Kryštofovi. Neohroženě jsme propátrali celé sklepní prostory a odměnou nám bylo pár opravdu milých věcí, co se tam našly (počínaje čajovým servisem, skleničkami a konče kufříkem). Pro některé se určitě ještě musíme vrátit.

Dvě fotky navíc na facebooku!

tričko second hand, sukně H&M, boty F&F, hodinky ebay

A co jste dneska podnikli vy?

-- HEZKÝ VEČER --

33 komentářů:

  1. tiez som tento tyzden (po)milovala NY. strasne vam to sekne! A ten Krystof. nunu

    OdpovědětVymazat
  2. ježíšmarjá,to miminko chci doma.

    OdpovědětVymazat
  3. CO jsme dneska podnikli? Taky napsali článek o blešáku, jenom v Buenos Aires :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo tam je ale harabúrd :)
    nie robím si srandu občas tam človek nájde skvosty
    to tričko NY sa mi páči

    OdpovědětVymazat
  5. Ju, já jsem vážně neznalá Ostravačka! :D

    OdpovědětVymazat
  6. tam to vypadá úplně jako u prarodičů na půdě :))

    OdpovědětVymazat
  7. No užívali jsme si sluníčka, jako asi většina :D Jj, s blešáky to tady trochu vázne, ale hlavně, že jste našly nějaké ty skvosty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný úsměv a tvá sukně se mi mega líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Opět dokonale sladěná! Miluju blešáky, těch pokladů na nich. Člověk sice musím mít štěstí, ale když ho má, tak to stojí za to! Měj se s pěkně!

    OdpovědětVymazat
  10. a Dekameron sis nekoupila?.)
    je to vážně skvělá knížka a v takové vazbě bych neododlala

    OdpovědětVymazat
  11. Michaela: To ani já, kdyby nebyl v němčině :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo, to by mě nikdy nenapadlo zkombinovat tohle tričko s takovou sukní a vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  13. krásne fotografie, veľmi ti to pristalo:)

    OdpovědětVymazat
  14. ááá.. kde jste byly? neznám=( a chci znát!

    OdpovědětVymazat
  15. Iva: Prozradím a udělám průvodce! (Rozuměj, ještě se tam pro něco potřebuju vrátit) :D PS: Smrděly tam laguny.

    OdpovědětVymazat
  16. to mimco je uzasne :))

    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. ta sukynka se mi moc libi, slusi ti to. musim se podivat, jestli i v olomouci byvaji blesaky :)

    OdpovědětVymazat
  18. krásné fotky,ta sukně je dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  19. no neke, no neke - takže někde u nááás, juchů=D

    OdpovědětVymazat
  20. ta sukně je tak strašně nádherná!

    OdpovědětVymazat
  21. sekne ti to! ta pátá fotka od konce tak ta je perfektní:))

    OdpovědětVymazat
  22. nadherna sukna, a tie hodinky nemaz z Gatu? ja mam take v modrom :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Super, najít takové tričko v sekáči! A ta sukně je bezva, podobný vzor (i když možná si to už pletu) jsem viděla jako legíny ve Stradivariusu...

    OdpovědětVymazat
  24. ta sukna ma dostala. najsuperskejsia!

    OdpovědětVymazat
  25. super sukna :p
    a aj tie old schoolove fotky prdmetov su fajn.

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.