sobota 26. listopadu 2011

Saturday

Dnes v poledne jsem s Luckou vyrazila na Fashion Crossroad, o kterém jsem vám psala před cca týdnem. Jelikož jsou v Ostravě podobné akce teprv v zárodku, byla jsem vážně zvědavá. Na fotkách můžete vidět, to co mě zaujalo nejvíce a v závěru článku, co si koupila Lucije a co já.

A nezapomeňte soutěžit tady!

kalhoty H&M, svetr secondhand, čepice Lindex, šála H&M

 Retart peněženky

 S Lucijí jsme si tak nějak říkaly, proč by na všem měly být kočky. Takže jsme obě fandily všemu s psím motivem. (Lucije má doma dvě bordeaux dogy a já dva jezevčíky, hehe.) BeTulip vám vyrobí tašku přesně podle vašeho gusta.

 Lucije nemusí na třešně čekat až do příštího jara. Ode dneška si je může dávat kdykoliv.

 A já jsem nakonec neodolala broži od No ne. Jejich porcelánové věci mě vážně baví. Pro mě největší v rámci díky Fashion Crossroad.

Nemohla jsem se rozhodnout mezi růžovou či bílou mašličkou, šedým či bílým pejskem ... ale to víte, my pejskaři ... 

-- HEZKÝ VEČER --

26 komentářů:

  1. Ač jsi pejskařka, přece kočka :D
    A restartovaná peněženka je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. máš veľmi pekný kabátik a ten prívesok s klietkou sa mi páči úplne najviac :)

    OdpovědětVymazat
  3. štýlová:) a ako "pejskařke" ti fandím ešte viac!

    OdpovědětVymazat
  4. Joo, někteří tvůrci byli i na brněnském Factory Fashion Marketu.. na psíčky jsme se též dívali:)

    OdpovědětVymazat
  5. bola si krásne oblečená, veľmi sa mi páči škoricová farba, a peňaženka a taška s psíkmi je super

    OdpovědětVymazat
  6. Chci tvoje kalhoty,boty a taky ty náušnice.Můžu vědet od kud jsou boty? :)

    OdpovědětVymazat
  7. "Lucije", to je dobrý :))
    Hrozně, hrozně moc se mi líbí, co máš na sobě :) Fakt, ta třetí fotka je na 5* .)
    A hele říkám si, že tohle vypadá zajímavěji než celej slavnej code:mode.

    OdpovědětVymazat
  8. Luci děkuju, jsi pusa. A ty už koukej blogovat! Stýská se mi*

    OdpovědětVymazat
  9. trojuholníky sa mi páčia najviac .)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluselo, ty kalhoty a kosile se k sobe hodi a oboje je super :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. ty třešně jsou super! a já jsem sice milovník koček ale ta brož je rozkošná :) a moc ti to sluší Lindi!

    OdpovědětVymazat
  12. skvělee!
    můžu se zeptat, odkud máš ten kabát?:)

    OdpovědětVymazat
  13. super fotka detailu nohavice-kosela-sveter...a trojuholnikove nausnice suu uplne megaaa :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anette: Boty jsou z Deichmannu a jsou super. Mám je z loňského roku a letos tam jsou znova. Stojí cca 1500-1600.

    Daniell: Z Clockhouse, ale už z loňského roku.

    OdpovědětVymazat
  15. dnes úplne nakrajší outfit!

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne jesenné farby máš na sebe, kráska! Psík sa mi veľmi páči, dobre si vybrala.) A tiež sa mi dosť vidia tie trojuholníkové náušky.)

    OdpovědětVymazat
  17. páni, hrozně moc se mi líbí ty trojúhelníkové naušnice!

    OdpovědětVymazat
  18. Margot: Já si při tom, když jsem na ně koukala na tebe vzpomněla! Prostě mi tě připomněly.

    K náušnicím přihodím odkaz na prodejce, až ho vyzjistím! Pravděpodobně si nějaké taky dodatečně pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc nejkrásnější kalhoty, a svetr! A ty fotky a vůbec! Ty deštníky jsou úžasný. A skvěl nový desing! :) No zkrátka nemám slov! :)

    OdpovědětVymazat
  20. krasavica!
    kde je ta zeď? boží=D
    na FCR jsem byla dneska, jen projít stánky - spokojenost! u stánku, odkud máš brož, jsem slintala jako doga! kdybych měla tolik peněz, tak si tam koupím aspoň 4 věci; ti mě dostali, fakt nádherné originální kousky. ale já si taky nakoupila=D

    OdpovědětVymazat
  21. ten outfit je super!! A nejlepší je ten ptáček v kleci:))
    liveyoursweetdreams.logspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. moc se mi líbí trojuhelníkové náušnice, jen je z fotky těžko poznat co je to za materiál..?

    OdpovědětVymazat
  23. Petra: Mrkni na fb odkaz, jestli tam neobjevíš něco víc, ale myslím, že to byl klasicky obrázek zalitý v pryskyřici! Ale 100% jistá si nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  24. To je nádherně slkaděný outfit ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Dizajn retart peňaženiek ľúbim, sú prekrásne a tie trojuholníkové náušnice tiež :) a pes je super, dobrý voľba :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.