sobota 10. prosince 2011

4

Dnes jenom čtyři fotky, takový mini random. 

Dorazil mi předposlední dárek poštou. Nakonec i nové knihy mají své kouzlo, tahle má tak skvělý přebal, že se obávám, že po tom co ji táta dostane pod stromek, poputuje do knihovny ke mně. Pěkně vedle Larssona. Pro příznivce Larssona doporučuji článek na Kraus mgazínu a možná vás to přiměje koupit si i Nesba.

Mám první zlatý kousek v šatníku - tipujte odkud? V příštím článku na mně :)

.. doplňky k němu

A dnešní dort

-- HEZKÝ VEČER --

17 komentářů:

  1. Sveter je krásny, tipujem zo Zary :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo...taky sem na knížky na vánoce nezanevřela,)
    tipla bych H&M protože takovýma svetrama se to tam jen hemží, ale asi to nebude ono:D
    a ten dort!připomíná mě ten trochu přeslazenej ale výbornej u ikei!^^

    OdpovědětVymazat
  3. tu knihu máme rovněž doma a už se na ní těšim! svetřík vypadá super a jak tě tak znám bude z njakýho super sekáče za směšný peníz :) a ten zajíček je dokonalej! jenom teda dortem mě nenadchneš :)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna mám chuť na tortu ...a presne takúto

    OdpovědětVymazat
  5. Ten prstýnek je sladký! :) není z romwe?

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. koláčik a svetrík naj :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. kralik je bozi, svetr maximalne BOZI! a dortik jo?! mas stesti, ze jsem prave dojedla strudl od tchyne ,)) a o te knizce mi pak reknes, nejak nemam duveru k novinkam..

    OdpovědětVymazat
  8. Mne prijde, ze vypada jako ten z H&M, ale bude to stoprocentne sekacovy ulovek:) Doplnky vypadaji super.

    OdpovědětVymazat
  9. krásný svetr! žeby 2nddový úlovek??:)) a ten dortík vypadá královsky..♥

    OdpovědětVymazat
  10. to zlaté a kniha. perfektné

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ten dortík na konec vypadá fakt lákavě!! :D :D
    A ty řetízky taky super!! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. I love Jo Nesbo - she writes super books <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Na knihu se tajy tešim bude ti jedne z darku k Vánocum (pro mě) :D

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.