neděle 24. června 2012

I need the rain

Potřebovala bych pár zatažených dní. Moje pokožka potřebuje oddych. Na včerejší celodenní brigádě jsem si dokonale spálila levou ruku a taky nos. Takže potřebuji vlastně pár hodně propršených dní, takových, kdy ani nechcete chodit ven, protože já s tím nosem snad ani nikam nemůžu. Pro příště vím, že se vyplatí nosit s sebou opalovací krém, i když je venku zataženo a vypadá to na déšť.. 

Fotky jsou taky z jednoho takového propršeného podvečeru .. Boty jsem v botníku našla po pár letech a džíny se mnou přijely z brněnské Zary. Jako by tam na mě čekaly, mají identický odstín, jako ty bývalé, které jsem koupila v Brně před dvěma lety a už dosloužily, takže jsem do Brna jela s tím, že hledám přesnou náhradu za ně. A našla jsem ji. Vlastně jsou ještě o chlup lepší, než ty předešlé..

džíny Zara, košile H&M, taška H&M, doplňky Gate, boty CCC


Další fotka na facebooku ..

-- HEZKÝ DEN --

26 komentářů:

  1. Taky miluju podešťovou atmosféru. A tu košili!

    OdpovědětVymazat
  2. ty naušnice jsou super!!

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska to vypadá na pořádný chcanec

    OdpovědětVymazat
  4. U nás sme mali tri dni zatiahnuté nebo, niekedy aj popršalo. Dnes je znovu krásne a slnečno :D Moc ti to pristane!

    OdpovědětVymazat
  5. ty džíny mají dokonalou barvu a moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. super košela a topánky :-))

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá kombinace! Ten řetízek je super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý outfit :)

    GIVEAWAY - BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ty džíny znám! bohužel mě odradily ty kapsy prošité světlou nití, ale modrou barvu mají super!

    OdpovědětVymazat
  10. Lindi sluší ti to moc, jen ty boty nejsou šálek mého čaje, ale zbytek je super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zlato ... tak to ta úplne chápem aj keď ja tieto horúce dni momentálne milujem ... je ale dosť nepríjemné spáliť sa ... mimochodom ti to pristane a ako vždy nádherné fotky ... hlavne máš krásne doplnky

    OdpovědětVymazat
  12. uá, moc ti to sluší a na ten náhrdelník jsem koukala asi 3x a ani jednou si ho nekoupila se slovy: "stejně by se mi asi k ničemu nehodil". Teď vidim, jaká to byla chyba, damn!

    OdpovědětVymazat
  13. tenhle odstín džínů se mi moc líbí, nejvíc se mi z outfitu líbí boty ;)

    OdpovědětVymazat
  14. skvělé! ty boty se mi fakt líběj a taky super šperky krásko!
    a teda - všechno jen né déšť!! miluju vedro! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná jsi! A jsem taky pro alespoň jeden propršený den ;)

    OdpovědětVymazat
  16. košile a botky jsou bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty naušnice jsou úžasné!!!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. drobku, vypadáš fantasticky.
    a ty kalhoty jsou skutečně ještě lepší než ty z bershky. a to je co říct,poněvadž se mi i tamty líbily fakt hodně!

    OdpovědětVymazat
  19. oo super super :-D mám úplnú chuť ísť sa obliect presne takto, lebo disponujem dvojičkovskými kúskami! keď si raz dáme rande tak na to nezabudni!!

    OdpovědětVymazat
  20. jéé krásný outfit, takovou kombinaci mám ráda, když třeba prší anebo na večer :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.