úterý 15. ledna 2013

LIOELE BB CREAM

Po tom, co mi v emailu přistála nabídka od bbcreamshop.sk, měla jsem určité vnitřní dilema. Na jedné straně se ve mně mísilo to, že recenzí už tady byla spousta a na druhé straně chuť nějaký BB krém z jejich nabídky vyzkoušet. Jelikož do kosmetiky neinvestuji (to bych asi ani neměla přiznávat, abyste mě nezlynčovali) a stačí mi kosmetika v drogeriích dostupná, tak mi v závěru tahle nabídka přišla vhod. Měla jsem aspoň možnost vyzkoušet, zda se vyplatí po BB krémech rozhlédnout i jinde než v drogerii.


A ono se to podle mě vyplatí. Trochu jsem měla obavy, že pro mě verze Lioele Beyond the Solution bude příliš tmavá, ale nestalo se tak. Hezky se mé zároveň světlé, ale ne vyloženě bílé (spíše olivové) pleti přizpůsobil. Pracovalo se s ním dobře a jak jsem zvyklá - nanášela jsem jej prsty. Poskytuje střední krytí, což pro mé potřeby bohatě stačí, protože jestli se něčeho u líčení bojím, tak je to efekt výsledné masky. Pleť hezky sjednotil, jak můžete vidět na fotkách. Protože mám raději přirozený vzhled, snažím se to s množstvím krému na tváři nepřehánět. Dlouhou dobu jsem nepoužívala nic než pudr, teď je to BB krém a pudr. Jediné co mě mrzí je absence SPF, ale krom toho mu nemám co vytknout. 

nic / s BB krémem / BB krém + pudr

11 komentářů:

  1. Absence SPF je podle mě poměrně velké mínus, ale jinak jsem už o tomhle BB creamu hodně slyšela, většinou samou chválu :) ty máš ale tak dobrou pleť, že ani žádnej BB cream nepotřebuješ :D

    OdpovědětVymazat
  2. at se divam, jak se divam, zadny velky rozdil na fotce nevidim. ale podle me mas krasnou plet, takze asi proto:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jich tam vidím ! :D Ale je pravdou pravdoucí, že každý je expert na své nedostatky .) takže možná vidím i to, co ty ne.

      Vymazat
  3. bez mi to přijde lepší než s :-D já osobně jsem vyzkoušela BB od skin79 a na mojí bezproblémové pleti jsem téměř nepozorovala rozdíl...

    OdpovědětVymazat
  4. vyzkoušela jsem bb krémy asi tři, ale taky jsem žádné výsledky pořádně neviděla.. jinak ty máš skvělou pleť, make up ani nepotřebuješ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow,tak to je super, určitě na něho mrknu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. BB krémy sú fajn a tento vyzerá podľa výsledku na fotke super

    OdpovědětVymazat
  7. Právě jsem si ho objednala, juknu k tobě a ty už ho máš na obličejíku :-D tak snad mi bude taky tak slušet!

    OdpovědětVymazat
  8. Taktéž do kosmetiku neinvestuju a taktéž mám olivovou pleť, tudíž pro mě užitečná recenze - díky:)

    OdpovědětVymazat
  9. tuhle značku bych fakt chtěla vyzkoušet, po zkušenosti s bb z drogerky už jim nevěřím :/ ale přiznám se, že nějaký extra rozdíl moc nevidím, ale chápu (jak jsi psala výš), že ty to vidíš a cítíš, což je ve finále na kráse projeví nejvíc, ne? ;) :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.