středa 5. června 2013

ČERVNOVÁ FILMOVÁ DOPORUČENÍ

Něžnost, Audrey T. a Paříž - potřebujete snad vědět více, abyste se podívali ? Mně se líbil moc! Více než na 67 %.

Na Všemocného jsem se velmi těšila, ale nakonec mě nebavil, jak jsem čekala. V důsledku toho si už po měsíci ani moc nepamatuji souvislosti, což o něčem vypovídá. Přišlo mi to poměrně zdlouhavější. Sice jsem na konec dala ****, ale jednou stačilo.

Bláznivá, zatracená láska mě příjemně překvapila tím, že to není vyloženě hloupá romantická komedie. Potřebovala jsem oddechovku a tohle bylo nad očekávání boží.

A naprostou povinností nakonec není samozřejmě nic jiného než The Great Gatsby. Těšila jsem se od doby, co jsem se o tom dozvěděla, tuším snad rok dopředu. V zimě jsem přečetla knihu a těšila se ještě více. Bylo to velkolepé a přesně podle očekávání. Soundtrack sjíždím už měsíc vkuse a nechystám se přestat .)
Poslední obrázek půjčen od Boo.

Co jste za poslední měsíc viděli vy?

29 komentářů:

  1. kde si prosím stiahla Nežnosť? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od té doby, co jsem viděla Gatsbyho, tak neposlouchám nic jinýho. Snad uplně nejvíc se mi líbí cover Crazy in love, navíc ta scéna, kde zazněla ! A nevím, jestli Dicapria miluju víc já nebo přítel :D (a to se většinou výhýbáme "trhákům")

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nejvíc líbí ty od Jay Z a od Fergie, racionálně si to neumím vysvětlit, protože je to to poslední, co bych v životě poslouchala :D Stejně tak, když Little party hrála, tak to byla boží scéna pro mě zase .) a úplně jsem čekala, že tobě se ten film bude líbit taky ;)

      Vymazat
  3. Audrey a Paříž? Ano, to musím vidět! :)
    A Gatsby byl trošičku jiný, než jsem čekala, ale soundtrack (i když se to fakt nehodilo do filmu z 20.let) je super a pořád to teď poslouchám...a na Lea i všechny ty šperky se koukalo taky hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy, už nemám na co koukat!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Nemôžem sa dočkať, keď si pozriem Veľkého Gatsbyho! Chcem ho vidieť, odkedy som prvýkrát videla upútavku v kine :) A Bláznivá, hlúpa láska (či ako to je) je na komédiu veľmi fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. všemocný bol veľkým sklamaním, živý príklad ako sa celkom zaujímavý námet s dobrým hereckým obsadením dá pokaziť

    OdpovědětVymazat
  7. ja všemocného milujem, a gatsbyho tiež...nedávno som pozerala ešte the place beyond the pines kde hrá tiež ryan gossling a Carnage. To som videla už druhý krát a aj tak ma to úžasne pobavilo, odporúčam.

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Něžnost a všechno s Audrey <3

    OdpovědětVymazat
  9. viděla jsem z tech filmu jenom gatsbyho a moc se mi líbil. Zrovna dneska nám učitelka čestiny říkala, že to není vůbec podle knížky a blablabla ...přitom naopak u Boo jsem v nějakem komentaři četla, že je to striktně podle ní. tak já nevim, ale na tom mi ani tak nezaleží, protože to bylo úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to v rámci možností podle knihy bylo .) já jsem byla spokojená. Paní učitelka je asi moc upjatá ;)

      Vymazat
  10. na Gatsbym jsem taky byla, a přesně,poslouchám tu furt dokola soundtrack :D knížku jsem četla tak před měsícem nebo dvěma a tohle zpracování se mi hrozně líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  11. Limitless mě bavil napoprvé a pak dost. Vícekrát už jsem ho vidět nemusela. Oceňuji nápad celého filmu, přece jen od těch stříleček a romantických nicneříkajících komedií to byl nápad jiný a zajímavý. Leč nedokázal film upoutat tolik pozornosti, kolik doopravdy očekával. Navíc, nemůžu si pomoct ale obličej tohoto herce se mi zdá už vcelku iritující, neb je teď snad všude možně po všech čertech.
    Ostatní zmíněné jsem neviděla ale na Gatsbyho jsem zvědavá, jestli to bude opravdu takový boom jak všude o něm píší. Děsím se jen toho, aby to nedopadlo jak s vychvalovanou knihou 50 Shades of Grey, která mě osobně absolutně neoslovila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Pardon, ale srovnávat Fitzgeralda a nevím jakou ženskou, co napsala 50 Shades of Grey, to snad nemůže být ani vtip .)

      Vymazat
    2. A ještě jsem zapomněla - Gatsbyho nevychvalují všude, v Cannes dostali třeba na prdel ;)

      Vymazat
    3. nesrovnávala jsem film a knihu, srovnávala jsem ten humbuk a povyk, který okolo toho všeho byl. :)

      Jinak o Cannes netuším, přece jen moje cílová skupina filmů je spíše ze severu... Ale zatím co jsem otevřela kdejaký časopis nebo blog, čtu jen samou chválu, zas až tak se do filmové sféry neangažuji. :)))

      Vymazat
    4. Já zase nečtu ty časopisy .))

      Vymazat
  12. já gatsbyho ted čtu a chci to nejdřv dočíst, než na to pujdu do kina.. Hrozně se na to těším :D Ale ta mapa těch vztahů mi teď vážně pomohla..

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som tiež videla Gatsbyho a strašne sa mi to páčilo! Mrzelo ma, že som si predtým nestihla prečítať knihu, aby som to potom porovnala. Inak moja sestra je profesorka angliny, čítala Gatsbyho viackrát, majú to v učebných osnovách a bavi ju, keď tú knihu preberaju a s filmom bola spokojna tiež veľmi :-)
    Jaj, a gratulujem Ti, bakalárka! :-)
    Lily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář! A jsem ráda, že to sestra vnímá stejně jako já!

      Vymazat
  14. Jeej, vďakabohu, ty si jeden z mála ľudí o ktorých viem, že sa im Gatsby páčil (mne sa páčil veľmi! a Leo v ružovom obleku, hoho!) a tiež som toho názoru, že sa pekne držal knihy :)
    a tá Bláznivá láska ma zaujala, taká oddychovka vždy poteší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechápu, že by se někomu nepáčil! A pokud to člověk četl tak už vůbec ne .) bylo to zkrátka geniální. A nervózní Gatsby u Nicka to byla tak boží scéna :D

      Vymazat
  15. Něžnost rozhodně doporučuju přečíst, kniha je ještě lepší než film i přes úžasnou Adrey. Má trefné a vtipné pasáže a samotná koncepce ...
    The Great Gatsby jsem četla a na saundratcku ujíždím už asi měsíc :). Na film se teprve chystám, tak snad se bude líbit. Vaše komentáře mě nadchly.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, nevěděla jsem, že byla podle knihy! Děkuji za tip, určitě prozkoumám! :)

      Vymazat
  16. zhodou okolností som tiež v rámci posledného mesiaca videla Nežnosť :) a s Audrey tiež Krásne lži (ťažko mi bolo to dopozerať, Audrey je rozkošná, ale film slabý...) a Coco before Chanel (to zase vrelo odporúčam :)) no a ešte som nedávno pozerala Pán včielka (snáď nie je trápne pozerať animáky a navyše sto rokov po tom, ako ich už všetci videli) a 50/50 (celkom dobrý film :) (ok, ok, milujem Josepha Gordona-Lewitta)

    OdpovědětVymazat
  17. Bláznivá zatracená láska se mi taky líbila, dokonce i mému příteli - jak říkáš, bylo to totiž něco trochu jiného :)
    Na Velkého Gatsbyho se taky stále chystám, tak uvidím, jestli se dostanu do kina :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, The Great Gatsby mě nijak neoslovil. Film mi připadá celekem průměrný (krom kostýmů a i hudba je pěkná, to ano). Ale holky, na mě nedejte, ne vždy dokáži ocenit dobrý film (třeba nemám ráda Pána prstenu, i když to je zcela jiný žánr). Šárka

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.