čtvrtek 12. září 2013

AUTUMN IS COMMING

Ještě pár dnů zpátky jsem se na Instagramu dušovala, kterak se stále odmítám oblékat do podzimních barev. Ale ono se stále chladnějšími rány, kdy je cestou do práce o 10°C méně, než odpoledne, mi to šlo stále hůř. Oficiálně už tedy zahajuji podzim, nálada tomu odpovídá, tak proč se tomu bránit. Těším se na praskání suchého listí pod nohama, sbírání kaštanů, na neustálý vítr ve vlasech, na který budu vytrvale nadávat a tak dále...

A nezapomeňte se zúčastnit soutěže tady v článku, která potrvá do neděle, kdy na fanpage vyhlásím vítěze!

Just a few days ago I was saying on instagram how I was unwilling to wear autumn colours. But with more and more cold mornings when is like 10°C less then in the afternoon, I found it much more difficult. So officially I am starting autumn, the mood is quite appropriate for it, so why go against it. I am looking forward towards cracking of the leaves under my feet, collecting of chestnuts, neverending wind in my hair (which I will be constantly complaing about) and so on…

 kalhoty Topshop, triko Zara, kabelka + náhrdelník H&M, boty Baťa

8 komentářů:

  1. That's a really pretty bag! :)

    http://www.stefanystrange.com

    OdpovědětVymazat
  2. tohle je božíí!♥
    ty boty!!! :O :3

    OdpovědětVymazat
  3. tohle je perfektní !! ♥ na kabelka je perfektní barevný detail :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty nutně potřebuju! odkud prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kabelka je naprosto úžasná! :) I když jak se znám (jako malý čuník) bych ji hned měla hnědou nebo černou! :D Ale jinak se mi moc líbí. Jsem zpátky jinak, snad si mě pamatuješ (byla jsem s vámi i na srazu blogerek - koutek slov jsem kdysi měla), tak budu ráda, když zase zavítáš a koukneš. :) Měj se!

    OdpovědětVymazat
  6. farbila si si vlasy? či ti idú viac dočervena v jeseni ako listy na stromoch? :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.