pátek 6. září 2013

ZÁŘIJOVÁ FILMOVÁ DOPORUČENÍ

Většinou je člověk v očekávání, že to nejlepší ve filmu přijde na konci. Vzhledem k žánru Medianeras, se konec dá předvídat. Pravdou však je, že začátek byl nejlepší, nevšedně vnímaná architektura Buenos Aires, začátek který jsem nechtěla, aby skončil. Opravdu .) Medianeras mi doporučila Zuzka, já ho doporučuji vám. Ač je to klidnější snímek, bez velkých zvratů v průběhu událostí, tak vás nutí přemýšlet v průběhu celého filmu, ať už na začátku o té architektuře, pak o vztazích, o době přesycené internetovou komunikací ... zkrátka se podívejte a posuďte sami.


Keira Knightley je jedna z mých nejoblíbenějších hereček, vždycky mě fascinují výrazy, které je schopna vyjádřit a nechápu, že mi doteď unikal snímek Edge of Love. Snímek zachycuje válečnou Anglii - příběh začíná rokem 1940. A o čem bývají filmy z válečného období? Nečekaně buď o válce nebo o lásce. Tenhle snímek se spíše přiklání k druhé variantě, a tak je víceméně romantickým dramatem dvou různě provázaných párů. Pro mě však poměrně silné překvapení, neměla jsem vzhledem k 64 % na csfd vysoká očekávání, po zhlédnutí ho však osobně hodnotím výše alespoň o 10 %.


Broken je nejlepším festivalovým snímkem s oceněním od British Independent Awards. Je to poměrně náročnější snímek (ne, co do pochopení, ale na psychiku), který vás trochu vysaje, ale určitě stojí za vidění a uvědomění si, že bychom měli být rádi za to, co máme teď a tady, protože všechno může změnit jeden moment. Film zachycuje provázané příběhy tří rodin žijících na předměstí neznámého anglického městečka a pravděpodobně poprvé si ve filmu zahrála malá Eloise Laurence a já si myslím, že o ní ještě uslyšíme. Byla naprosto úžasná!


2 komentářů:

  1. Edge of love-nechapem tu modru(csfd) a tak malo percent, pre mna osobne aspon na 4 hviezdicky :)
    Keira je tak zvlaštna až je dokonalá, bud ju má človek rád alebo nie, v takej nebezpečnej metóde, aspon podla mna podáva zaujímavé výkony :)

    OdpovědětVymazat
  2. broken si určite pozriem :)
    edge of love bolo také fajn, neurazilo, ale ani nenadchlo

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.