pondělí 21. října 2013

SUNNY WEEKEND

Skvělý víkend, jídlo, pití, třináctá a nejvydařenější Pecha Kucha Night, nejlepší společnost, slunce a prostě všechno super. Tak nějak to dopadá vždy, když přijede Zuz.

kalhoty, triko Zara, bunda H&M, boty Baťa

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. ano, ano, jsem ani nezmiňovala, protože vlivem větru je to tady upravené do podoby, která ani nestojí za zmínku! :D

      Vymazat
  2. To vypadá krásně!
    (Na první pohled jsem si myslela že máš na tričku Beatu :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, mně zase připomíná Sabču z lost in closet :D :D je to prostě bloggerské triko!

      Vymazat
  3. Krásné!! Ta bundička je suprovní, taky podobnou sháním, ale ještě jsem žádnou, která by se mi líbila a slušela, neobjevila. A ta tmavší barva na vlasech ti hrozně moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. V těch kalhotách záříš, ještě to sluníčko tam a krásný podzim. :) Nádhera, bundička skvělá!! A taky jsem myslela, že je na triku Beata:D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky! A skvělej outfit, jednoduchej, ale perfektní.

    OdpovědětVymazat
  6. červená ti ide vážne kočka

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.