pondělí 30. prosince 2013

30.12.

Doufám, že jste si svátky všichni skvěle užili a odpočinuli si. Odpočinek bylo to, na co jsem se nejvíce těšila já už celé týdny ... Ovšem teď mě čeká návrat do pracovně/studijního módu, a to si nějak ještě stále nejsem schopná připustit. Každopádně dnes je (musí být) první den, kdy opět nabíhám na studijní režim, zkouškové začíná! Držím palce všem, co to mají podobně.. a zítra si užijte Silvestr!

A mrkněte na nové věci k prodeji na mém votocvohoz!
kabát F&F, boty Reno, šála H&M, džíny Topshop

14 komentářů:

  1. Strašněstrašně skvělej outfit.
    Včera jsem se začla učit a jde to... ztěžka. Hodně ztěžka.

    OdpovědětVymazat
  2. toto je tak perfektní! jeden z nejlepších outfitů za poslední dobu vůbec! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. paráda:) taky jsem se začlaa dnes učit:/

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný, šála se krásně hodí k této barvě kabátu :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Posledná foto je top! tieto zemité farby ti idú úplne najviac <3
    Držím palce na nohách,nech sa skúšky podaria na prvýkrát :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten šál je perfektný, strašne sa mi páči!

    OdpovědětVymazat
  7. krásna si.a ten šál je úžasný.

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.