sobota 5. dubna 2014

REPORT FROM LAST WEEKEND

I přes nedostatek času jsem si řekla, že vás přeci nemůžu ochudit o slíbené fotky z víkendu u Oksany (prosím vás, rozmluvte jí někdo to zrušení blogu). 

Takže pár víkendových perliček. I když jsem čekala, že mi kaše od Eli přiletí na hlavu každou chvíli, jak Oksana avízovala, Eli je velmi distingované dítě a kaši hází zpravidla na zem, nebo ji patlá maximálně po sobě, maximálně ještě po tatínkovi, každopádně chápe, že návštěvy jsou z obliga. I když mi Oksana říkala, že si mám vzít "věci na lítačku", kvůli Eli, jak už tušíte z bodu č. 1 Eli nebyla ta, kdo mi všechny věci zašpinil. I když mi všechny věci zašpinil Oksany "něco jako border kólie" Berry, stali jsme se v první minutě nejlepšími kámoši a spřízněnci na víkend. I když mě Berry každé ráno budil tím, že mi šprtal čumákem do obličeje, tak jsme zůstali nejlepšími kámoši. když se sejdou tři dospělí lidé a debatují nad změnou času, může to znamenat, že následujícího rána všichni tři na změnu času zapomenou (ano s Oksanou nám v neděli ujel autobus do Prahy, co na tom, že ona už byla dvě hodiny vzhůru) :D.



5 komentářů:

  1. - na ty druhy jsi dokonale multifunkcni zena ♥

    OdpovědětVymazat
  2. pusa jsi! a uz se tesime az prijedes zas!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný! a jak řikám Mag - superžena jsi :D a v Praze koukám sraz starých známých :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásna šálka a aj ten priestor na fotke nad šálkou :) dostala som chuť na kávu...

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.