čtvrtek 22. května 2014

GREY & WHITE

Nevím, jestli se vám tyhle hříčky osudu a schválností stávají taky, ale mně vždycky přestane fungovat internet doma ve chvíli, kdy ho opravdu potřebuji. Jednou za uherský rok si usmyslím, že se budu učit matematiku podle přednášek, které jsou online na internetu (rozuměj - musím se podle nich učit, když jsem na to půl roku kašlala) a internet mi zrovna dnes přestal fungovat. Než se mi ho podařilo nahodit, je celý den v tahu, a místo toho abych se učila z materiálů tištěných (byť nedostačujících), jsem si raději dojela pro baterky do  nefunkční kalkulačky do obchoďáku a zabila půl dne, protože krom baterek jsem si rovnou koupila věci na běhání.. když už jsem tam byla, že. Jestli se někdo umí opravdu vyhnout učení, jsem to já..

sukně Reserved, košile Lindex, boty H&M, brýle Gate (old)

11 komentářů:

  1. haha, nie určite by som vyhrala ja! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. hrozně ti to sluší a takovýhle situace naprosto chápu :D

    OdpovědětVymazat
  3. veci na co? behani? :D neverim svym ocim, ted fakt snad zacnou behat vsichni... cekam, kdy to prestane byt moderni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, a jak můžeš vědět, že jsem začala běhat zrovna teď, jen proto, že nikde nevystavuju uběhnuté kilometry a časy? :) Popřípadě, že mě k tomu vedlo zrovna to, že je to moderní? Neříkám, kde je pravda, jen se mi to hodilo do článku, který sumarizuje, co jsem přes den dělala. Běh na sociálních sítích vyzdvihovat nehodlám, jednak protože na to nemám a jednak protože běhám kvůli sobě. Já bych se spíše ráda dočkala toho, až lidi přestanou řešit stejné věci dokola :)

      Vymazat
    2. no to nemuzu, jen me to prekvapilo, zrovna do tebe bych nikdy nerekla, ze zacnes behat :-) byl to spis takovy obecny povzdech nad tim, jak ted vsichni najednou ji zdrave, behaji a cvici... ale mozna to je dobre, treba se v dlouhodobem horizontu dockame ubytku tloustiku :D

      Vymazat
    3. To jo, ale ber v úvahu, že pořádně jsme se bavily naposledy před pěti lety a to bych do sebe tehdy neřekla mnohem více věcí, než to, že jednou budu chtít začít běhat. Nevím jak ty, ale myslím, že já jsem se od té doby trochu změnila :D a taky si myslím, že jakákoliv pozitivní změna v myšlení lidí ohledně zdraví je fajn, takže podle mě je vlastně jedno, jestli někoho motivuje to, že je to moderní nebo ne, hlavně, že se začne hýbat :D

      Vymazat
  4. Vyzeráš tu veľmi dobre! A aj ja mám také modriny na nohách :D. Učeniu sa vyhýbam aj ja, úspešne samozrejme, ešte keď je teplo, tak to ide lepšie :D.

    OdpovědětVymazat
  5. to se mi moc líbí! krásný outfit! sukni jsem si sama zkoušela a vypadala jsem v ní dost divně, ty jsi v ní však dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  6. Prokrastinaci zdar :) Docela zavidim tu "fotakovou kabelku", moc jsem si ji prala a byla hned vyprodana. Kdes ji sehnala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z druhé ruky, prodávala ji Adélka z inadequatecliché na svém eshopu a já měla to štěstí, že jsem si jí všimla hned ten den, co ji vystavila .))

      Vymazat

 
Používá technologii služby Blogger.