neděle 7. září 2014

JAK JSEM NEŠLA NA PŘEHLÍDKU

Poslední dobou bych se mohla začít bavit, vlastně mohla bych začít bavit i vás psaním tragikomických příběhů mého života. Pěkně se mi shromažďují. Poslední veselá příhoda se stala včera, kdy jsem zjistila, že nestihnu jedinou módní přehlídku v rámci mbpfw, na kterou jsem jela a to protože jsem si, přátelé, spletla o hodinu čas. Nechtěla jsem se do Ostravy vracet uprostřed noci, proto jsem myšlenku pře-rezervování jízdenky zavrhla. Řekla jsem si, že proti osudu je občas zbytečné bojovat a ještě k tomu jsem v Praze stihla vidět své nejmilejší .)

sukně Reserved, triko Zara, balerínky H&M, taška moje.bags
Fotila Oksana

6 komentářů:

  1. nádherný outfit, v jednoduchosti je krása :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá příhoda, krásný outfit, hlavně ta sukně je báječná;))

    OdpovědětVymazat
  3. no to nastve nekdy kdyz se tesis na neco a neco se stane:D
    ale sluselo ti to jinak:)

    OdpovědětVymazat
  4. asi osud :) no každopádně, slušelo ti to! :) moc hezká kombinace :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.