neděle 14. září 2014

WEEKEND SUMMARY

Tak jak jste dopadli na nákupech s Marianne? Neříkejte, že jste odolali! Já se poslední dobou obchodům spíše vyhýbám, jenže jsem dospěla k závěru, že čelím akutnímu nedostatku některých basic kousků jako jsou obyčejná trika nebo třeba béžový svetr. To jsem vážně doteď mohla být bez něj? Takže jsem se do toho nakupovacího šílenství vyzbrojila seznamem povolených kousků a věcí, co mi chybí (zásoba punčoch z Calzedonie, atd.) a musím se poplácat po zádech, i když má karta zaplakala tak jako tak, krom šátku jsem se seznamu zvládla držet.

Po několika měsících přípravy z mé strany (poslední měsíce nejsem dvakrát spolehlivá) konečně vyšel můj článek ve spolupráci se Storyous, kde jsem vybrala mých deset oblíbených ostravských podniků. Článek si můžete přečíst tady a najdete v něm i malý rozhovor se mnou.

šaty Promod, mikina H&M, boty Baťa, kabelka Mango

5 komentářů:

  1. koukam ze drdulek se stal oblibenym :)

    OdpovědětVymazat
  2. uzasny outfit! a ten uces ti moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný seznam! Do Daniela jsem kdysi chodila moc ráda a nedávno jsem poprvé zavítala do Ostravanky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, jak vidím ty krásné věci a pod tím Mago a Calzedonie, mé srdce zajásalo, zítra tam hned vyrazím! :) Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.