středa 22. července 2015

FESTIVAL FEVER

Nikdy jsem nebyla festivalový typ. Každoročně navštěvuji jen Colours, ale letos se mi to nějak nakupilo v srpnu pojedu na Grape a týden předtím na Fingers up festival. Jestli něco na létě miluji (a to teplo to není) tak to, že i každodenní práce je tak nějak menší "opruz", protože si můžete plánovat malé víkendové výlety. Což jsem vzala doslova a vyjma jednoho víkendu mám plno do poloviny září. Zrovna tenhle víkend jedu po roce za Oksanou do Loun ♥.


všechno H&M

3 komentářů:

  1. toto obdobie ti prospieva, úplne žiariš :) teším sa na teba na grejpe

    OdpovědětVymazat
  2. Vínovou barvu já můžu, i když ji mám spojenou spíš s podzimem, ale tobě svědčí i takto =), perfektní sukně!

    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.