středa 19. srpna 2015

ONE DAY IN DRESDEN

Ještě nikdy jsem z žádného města neměla tak rozporuplné pocity jako z Drážďan. Včera jsem našla těchto několik zatoulaných fotek z červencového jednodenního tripu s Ivii a Oksanou. Času, abych si stihla zmapovat Drážďany online, bylo moc málo, a tak jsem jako vždy vzala za vděk tipy Minty holek a za sebe přihazuji Oswaldz café. Drážďany si tak odškrtávám na pomyslném seznamu must-visit places a nechci městu křivdit, ale pro mě zůstávají místem, kam stačí jet na jeden den za nákupy. Co vaše Drážďanské tipy? Rozšířili byste Minty seznam o něco dalšího?


9 komentářů:

  1. Nikdy som tam nebola. Ale tie prvé dve fotky sú prekrásne.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. - rovnez si vystacim s jednim dnem v drazdanech. nikoli vsak za nakupy (kdyz, tak knizek), ale za vystavami !

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam loni vyhlídkovou lodí, ale na prohlídku jsme měli asi jen dvě hodiny, takže jsem si moc názor udělat nestihla, ale na první pohled se mi město (viděla jsem čistě jen centrum) líbilo. Někdy bych se ještě ráda koukla na celý den.

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. V Drážďanoch som bol presne dvakrát. Prvýkrát len kvôli nákupom a druhýkrát aj za architektúrou a nasávaním atmosféry, no počasie nám prekazilo plány... Takže verím, že do tretice to tento podzim vyjde a konečne spoznám centrum mesta! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  5. ešte som tam nikdy nebola, ale príde mi to ako krásne mesto, aspoň z fotiek :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. v Dráždanech jsem byla už dvakrát, ale na tvých fotkách jsem objevila místa,co ještě neznám,jinak fotky jsou moc hezké;)

    OdpovědětVymazat
  7. Seznam Minty Finty je fajn, upřímně je mi dost smutno z toho, že spousta Čechů tam jezdí, ale znají maximálně tak Pragerstrasse a nákupáky =/, přitom Drážďany jsou krásné město a ten jeden den, za který se dají obejít, jim může věnovat každý..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. nesouhlasim, Drazdany davaji mnohem vic nez nakupy na jeden den :)

    OdpovědětVymazat
  9. Drážďany jsou určitě na několik dní. Zvlášť když k tomu připojíte nějaké výlety v okolí: Průvodce Drážďany. Okolo je třeba Míšeň, Pilnitz, Žitava a další města spojená s českou historií.

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.